Na regionalnoj lestvici najjačih brendova široke potrošnje prva tri mesta zauzimaju čokolada "milka", "koka-kola" i "vegeta", saopštila je istraživačka kuća Valikon.Iza njih slede "argeta", "cedevita", "kokta", "orbit", "nivea" krema, "smoki", "fruktal" sokovi, "paloma" maramice, "neskafa", "plazma" keks, "akvafreš", "jafa", "fanta", "dorina", "lenor", "pepsi", "kiki", "čipsi", "nutela", "arijel", "podravka" supe i "dukat" jogurti.
Na regionalnoj lestvici najjačih brendova široke potrošnje prva tri mesta zauzimaju čokolada "milka", "koka-kola" i "vegeta", saopštila je istraživačka kuća Valikon.
Iza njih slede "argeta", "cedevita", "kokta", "orbit", "nivea" krema, "smoki", "fruktal" sokovi, "paloma" maramice, "neskafa", "plazma" keks, "akvafreš", "jafa", "fanta", "dorina", "lenor", "pepsi", "kiki", "čipsi", "nutela", "arijel", "podravka" supe i "dukat" jogurti.
Na lestvici najpopularnijih robnih marki u regionu preovladavaju nekadašnji jugoslovenski brendovi, pa je među prvih 10 ove godine njih šest sa korenima u regionu: "vegeta", "argeta", "cedevita", "kokta", "smoki" i "fruktal", navodi se u istraživanju, čije rezultate objavljuje portal Indikator.ba.
Jačina robne marke je određena na osnovu prepoznatljivosti, iskustva i korišćenja brenda.
Istraživanje je sprovedeno od maja do juna 2013. na reprezentativnim uzorcima od 1.000 do 1.500 punoletnih osoba.
Jačinu robnih marki široke potrošnje Valikon u regionu meri jedinaesti put zaredom.